U Osnovnoj školi „Stefan Mitrov Ljubiša“ u Budvi, 13. aprila je održana šesta, završna prezentacija u okviru promotivne kampanje Medijske pismenosti – izbornog predmeta za 3. ciklus osnovne škole. Prezentacija je upriličena za rukovodioce 27 obrazovno-vaspitnih ustanova, pomoćnike direktora, nastavnike i predstavnike stručnih službi iz primorskih opština i Cetinja.
Učenici/e iz osnovnih škola „Druga osnovna škola“ i „Stefan Mitrov Ljubiša“, njih tridesetoro, razgovarali su sa trenericom o emocijama koje u njima izazivaju medijski sadržaji, da li provjeravaju istinitost informacija, prepoznaju li govor mržnje i kakav uticaj ima na njihovo ponašanje.
Prezentaciju u Budvi je uspješno realizovao Tim za medijsku pismenost: Ljiljana Ivanović, koordinatorka za medijsku pismenost u Zavodu za školstvo, Svetlana Jovetić Koprivica, koautorka programa i Priručnika za nastavnike/ce.
Kampanja MEDIJSKA PISMENOST: Ti se pitaš za svoj klik! – koju sprovode Zavod za školstvo, Institut za medije Crne Gore i Agencija za elektronske medije Crne Gore – otpočela je prezentacijama 20. i 21. marta u Pljevljima i Beranama. Kampanja ima za cilj da promoviše medijsku pismenost i njen značaj za cjeloviti i zdrav razvoj ličnosti učenika i učenica.