Prezentacija izbornog predmeta Medijska pismenost za direktore, stručne saradnike i nastavnike 19 osnovnih škola iz opština Nikšić i Plužine, održana je danas, 7. aprila, u Nikšiću, u JU OŠ „Mileva Lajović Lalatović“.
Kampanju pod sloganom – MEDIJSKA PISMENOST: Ti se pitaš za svoj klik! – Zavod za školstvo sprovodi u saradnji sa Institutom za medije Crne Gore i Agencijom za elektronske medije Crne Gore. Cilj kampanje je da predstavnike osnovnih škola neposredno upoznamo sa značajem izučavanja novog izbornog predmeta u osnovnoj školi i medijske pismenosti kao jedne od ključnih kompetencija 21. vijeka.
Predstavnici osnovnih škola iz opština Nikšić i Plužine su danas izrazili zadovoljstvo što su u neposrednoj komunikaciji sa Timom za medijsku pismenost imali priliku da bliže upoznaju predmetni program i razloge zbog kojih učenicima treba ponuditi ovaj predmet kao izborni.
Na radionici organizovanoj nakon prezentacije, 30 učenika i učenica iz nikšićkih škola „Mileva Lajović Lalatović, „Braća Labudović“ i „Radoje Čizmović“, pokazali su visok nivo zainteresovanosti za sadržaje iz predmeta Medijska pismenost. Prezentaciju su realizovali: Ljiljana Ivanović, koordinatorka za medijsku pismenost, Svetlana Jovetić Koprivica i Miroslav Minić, koautori programa i Priručnika za nastavnike.

